Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

:: Good Bye ::

Ello my frens we meet again.... !

Today is Sunday..What a bad weekend..Duuhhh ! Bosan kan bila ari mggu duk umh je..Ingat nk kuaq tgk wayang..jmpa kwn2..Tapii....mcm malas la pulak.So, mai la berjln umah cik suzie syuhada ni..bleh la nk update blog..hahaha.Baru pas mkn..Masak sdri tu..Sup ayaammmmmm !Best !Owh perasan sdri eh?lalalallala sape kesah..Practice ni..ekekeke

Awat tajuk entry kali ni Good Bye?Nak pi mana?hehehe Actually saja la nk post lirik lagu Good Bye by Air Supply..Feveret Song neh.. LAgu ni utk sape2 je yg terasa ye..Cuba hayati dia punya lirik..Sungguh menyentuh jiwa...Jom Layaannnnnnnnnn.....

I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you try
You deserve to have much more
I can feel your heart and I simpathize
And I'll never criticize
All you've ever meant to my life


I don't want to let you down

I don't want to lead you on
i don't want to hold you back
From where you might belong


You would never ask me why

My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to say but goodbye


You deserve the chance at the kind of love

I'm not sure i'm worthy of
Losing you is painful to me


I don't want to let you down

I don't want to lead you on
i don't want to hold you back
From where you might belong


You would never ask me why

My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to say but goodbye


You would never ask me why

My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to try
Though it's gonna hurt us both
There's no other way than to say goodbye


Friday, January 14, 2011

:: 14 January 2011 ::

14 January 2011 iaitu ari jumaat bersamaan dengan hari kelahiran sy ! OMG ! I cant believe it..Betulkah sy sudah berumor Dua Puluh Lima Tahun?? Haisshh mcm tak caya je..cepat sungguh masa berlalu...

Semua org duk wish moga rasa hepi,bahagia dihari kelahiran sy neh..Makasseehhh suma sbb doakan yg terbaik buat sy..Hargai kamu suma. Sy syukur sy masih hidup..Masih boleh rasa kenikmatan dunia yg fana ni.. Alhamdulillah.Syukur pada MU ya Allah.. .Tapi...sy ada rasa bahagia ke ari ni? Kenape sy ckp mcm tu?haiisshh x baik sggh kan..Suma org wish bday sy ari ni..Wish via hp mahupon via fesbuk :)
Semua org2 terdekat da wish..Cuma org yg sy tunggu2 je tak wish lgsung..Actually dari 12tgh mlm smpai skarang sy tggu..But I still got nothing.. Mgkin dia busy..Sy faham :) Tapi smpai takda msa lgsung ke? Atau mmg dia dah lupakan sy?Waahhh cepatnya dia lupakan segalanya.... Ohhh terima kasih Incik Chinta sy..Terima kasih dgn atas apa yg sy dapat bila mencintai kamu sepenuh hati.. :)

Baiklah...Kalau itu yg kamu nak..Kamu pon da lupakan sy kan? I will try to forget u.. I promise ! Kamu dun worry ye Incik Chinta sy..Sy takkan ggu kamu lgsung..Hopefully kamu happy dgn sidia..Sy da tahu..Kamu baru kenal dia kan?She's cute.Very nice person..Sesuai dgn kamu.. Mgkin juga setaraf dgn kamu.. :) Cuba tackle dia ok ! Doa sy sentiasa mengiringi kamu... Sy paham kalau sebelom ni kamu menyepi berbulan2 almost a year sbb sy..Sy suka mendesak..Suka paksa keadaan kan?Kamu pon tension dgn life kamu lagi..Kalo itu yg terbaik buat kamu..Just move on :)

Start from today..Sy berjanji dgn diri sdri..Sy juga akn move on. Sy nk mulakan kehidupan baru sy..Sy x mau fikir apa2 dh ttg masa yg lepas..Just let it be.. NOw, Sy hanya pegang 1 kata2 ni je...Kalau ada jodoh tak kemana...Even sy tak cari sekalipon...kalo sapa2 jdh dgn sy..Allah pasti akn temukan kami..Amiinnnnn.. :)

P/S : BE a Strong Woman now !OPpppsssss strong Girl lah :P

Thursday, January 13, 2011

:: Tutup Buku Lama ::

Everyday kawan2 sy pesan..da masuk taun 2011 ni..ttp la buku lama tu..sdh2 la nk menunggu lg..Bukan dapat apa2 pon..Yes ! Sy akui suma tu..Kalo bleh sy pon nk tutup buku2 lama yg sy ada tu..kalo bleh nk bakar teruih aiihh.. Tapi..berkata2 tak semudah utk melakukan..Bukannya tak pernah try nk ttup buku lama..Tapi tulah masalahnya...susah sggh nk tutup..Bila diorg tya..kenapa kamu ssh sgt nk ttup buku lama?kami paham kalo kamu sayang suma tu..Tp utk masa depan kamu gak..u have too ! :)

Thanks to all yg selalu bg semangat,nasihat,and always be with me..Sy hargai suma tu..Tanpa mereka sy takkan jadi mcm skang ni..
Bukan senang rupanya nk lalui suma ni..Baru sy tahu..orang tak rasa dia mmg takkan tahu..Mereka hanya tahu nasihat,tp dia tak rasa..Bila dah rasa,terkena kat batang idung sdri..barulah tahu sakitnya mcm mana :) Saya dulu mcm tu gak..tau nasihat org je..tp bila kna diri sdri smpai tak tau nk buat apa.Punyalah ssh..sakit..mcm2 ada aaiih..Pengalaman sggh! Mmg takkan dilupakan smpai bila2 neh..

Tapi alhamdulillah...skang more better..Tp pada mulanya..nk tutup buku lama tu mcm ssh gak..hati tak mau lgsung..ssh betoi dapat hati ketegaq neh ! Mcm2 alasan aaiihh.. One day...sy terbuka pintu hati nk ttup buku lama tu..Kononnya nk move on la...Kenapa sy leh terbuka pintu hati tu?Sbb...biarlah rahsia..hahaha ! Dan sekarang..InsyaAllah start dari esok 14 january 2011..Sy akn bukak buku baru..Dah tiba masanya sy move on..Tidak lg dibelenggu yg dulu..

Hopefully, sy berjaya mulakan segalanya dengan hati yg kuat dan tabah. Chaiyok2 ! Sy boleh kan? Seharusnya la kan.. Yg terpenting. Dan terima kasih buat Incik Chinta sy ! Sbb anda sy jadi mcm ni.. Terima kasih atas segalanya.. :)

Sunday, January 9, 2011

:: Bila hati Sudah mula Gembira Kembali ::

Bila hati sudah mula gembira kembali ? Awat erk? sebelom ni tak gumbira ke?
wink wink ~
Kepada org tersebut..maakkaasseeehhh sbb buat sy gumbira balik..Even tak sama cm dulu..But its enough for me.. Muuuaahhhh byk2 utk dia..

3rd January..malam tu sumpah tak leh tidoq..the whole nite till pagi..Asyik teringat je.Oh my goodness.Awat smpai lagu tu?heeeee ! mana la nk tau..Gembira sgt kot..setelah hampir 9 bulan menunggu saat2 tersebut..waaaahhhh !Maaakaasseehhh :)

Tapi kan...sometimes I got jelessyyyy..Walaupon tak sepatutunya merasakan sedemikian kan.But what to do..Bila perasaan itu masih bersarang dihati.. Im happy but Its hurt to me..Tp ttp cakap kat diri sdri.. " syukurlah dgn apa yg dapat sekarang. 1 rahmat da tu dia bgi respond balik " :)
Selalu sedapkan ati sdri mcm tu.. Wink wink ~ 

Berat sy pon da naik balik sekarang..Aduuhhhh ! Tapi takpa...gumbira pya pasal kan.. Seharusnya la kan? Ari ni sy dapat borak lg..Yeeeeaaaayyyyy! And hopefully we can start again like before.. I wish.. I pray for it. Amiinnnnnn :)

Another one...Thanks juga pada utk's yg penuhkan masa sy wktu sy bosan..Tanpa dia..idup sy masih tak terurus..Tanpa dia..idup sy tak mcm org..tanpa dia..sy masih mcm 7 bulan yg lepas..I like him.. But sorry I'm still love him with all my heart :)

Now..apa yg harus sy lakukan? Sy redha dgn segala ketentuan Allah..Lets Allah decide it for me..Tu je yg terbaeekkk ! Semoga sy dapat kekuatan itu.. :)

p/s : Gemokkan ? Adduuuhhhhhhhhhhhh

Saturday, December 18, 2010

:: On Duty ::

Today is Saturday..Weekend yg agak buhsan.Di opis masih bekerja dan akan pulang sharp on 8 o'clock.Bekerja shift la pulok mggu neh..Kawan2 sy nk shooting ari ni..hahaha sorrry la ye z dpt hadir utk ari ni dan esok..Arahan kerajaan kna ikot..perlu bekerja la katakan.Shit!
Ari ni turn ecah kna berlakon jdi MAK..ekkeke ~ tak dapat ku bayangkan~ (selingan nyanyi sat)..kalo aku ade pasti tergelak besau tuh..hahhaha ari isnin turn aku eh???Aduusss..tp aku x reti berlakon la..mcm mana ni??mlm2 duk umh kak da praktis skrip..mcm hareemmm asyik tergelak je weh...depan diorg lg la nk tergelak nnt..adoiyaii...kalo x menjadi mtk maaf la ye kwn2..mst kekakuan menjadi2..haiiissshhh berdebaq gak cheq..

Nway gud luck for them..Do da best!nnt jgn lupa banje kami mkn ciken cop ye!lalalalala

Sunday, November 14, 2010

Bila Saye memakai selendang

Ellop..opppss x jadi la nk balik...mlm2 sat g kot baru mksu pi antaq..So dan lg la sy nk berblog sat..Dan2 ja gian nk lyan blog mlm neh..

Actually x tau gak nk cerita pa dia..Tp saje nk post gmbaq yg berselendang..Bru try pkai selendang la kunun...Pastu mula la duk gila pi bli selendang kat jalan tar..apa daa..

Ni 1st time pkai selendang pi opis..


Hahaha..mula2 segan gak..Tp try n error je la..bila pi smpai opis kwn sy Ann ckp "pkai selendang..mcm nk g menjala ikan je.."Ceeessssss!hampeh...
Tp x pe...sy x kisah..sbb tu fashion..Opismate ckp sesuai je dgn muka..Sy pon lg la teruja nk pkai..


Ni 2ng time pkai selendang..selendang baru neh..Bru sekali pkai..lallalla..time ni kt times square with ecah  & nana..Depavali ari tu..


Jennnnggg....Ni sy dgn kak siti masriwanee..Juga di opis..lalalalla kak siti ni lg laa...diaa pkai selendang sat...tp bile dia rimas n org ckp x sesuai dia pkai selendang..teruih dia pi tukaq..apa daaaa...sy tgk elok jaa..Tp rezeki sy kot..selendang dia pkai tu..dia bg sy.Yeay!!!!
Makaseh kak..lallalllalalla

:: 6 Months Ago... ::

Waaahhh....Sedar x sedar rupanya sdh 6 bln sy tgk menjenguk blog sy neh..Maklum la...keje gomen x de internet..sggh buhsan..Pesbuk pon On Mobile je..Now kat puchong..bleh la ber on9 sat..Tetibe ari ni terasa nk mengupdate blog neh setelah sekian lama menyendiri..membawa diri..eh2 membawa diri eh?

Actually x de ape cerita menarik pon utk kali ni..lain kali pon belom tentu ade..x macam dulu..byk yg menarik..suma nk cerita..kebahagiaan hak milik setiap insan...Tapi now....cket2 je laaa....bahagia ke??lallalala selagi ade kwn2 kat pesbuk tuh,at liz bleh gak la membahagia kan...Wink2..Thanks to all dat always support me.Jasa anda sungguh di kenang.Ahakz!

Da dekat pukui 8 mlm la..esok keje..So i gtg...nk suh mksu antaq blik pntai...huhuhuhuhu
taadddaaaaaaaa~!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg