Saturday, May 23, 2009

My Fwens @ Sek2 Sungguh


Kawan2 ku time kat MARA Professional College Indera Mahkota Kuantan...
Kami duk bilik bersebelahan sem last tahun 2007..Kitorang di gelarkan sebagai sek2 sungguh..x taw la knape..hya sek2 sumbat je yg taw reason nyer..hahahhahah
Kami berkenalan sejak dari 1st day at KPMIM..Aku kenal Kak da sbb die kazen abg ipar aku..Aku knal Ecah sbb die sebilik ngn kak da sem 1 dulu...Aku knal Adil bile erk?mgkin sbb die gf Eddie kot time tuh...Eddie satu class ngan aku sem 1..hahahhah
Time weekend kitorang selalu overnight kat umh kak da..aku,ecah n kak da jer.Adil x de sbb die ank mok!!balik umh sokmo..huuhu Satu ari tu kami ber3 g MegaMall..Tp kat Megamall x taw nk buat pe...
Kak Da : Weh nyor,ecah kite nk g pegi mane ni?aku dah bosan kat cni..
Ecah : Ntah la kak da...Kite ronda2 je la megamall ni..
Nyor : Jom kite nyanyi nok??
Secara serentak,kami pon menyanyi la smbil jln2 dlm tu...
KAMI : " Tanya apa nama,nk kemana dgn siapa.."
hahah lagu nabil..ntah betol ntah tak lagu kami nyanyi...aci main bantai je beb!!Da la smbil nyanyi ade lak mamat mane tah ikot kami kat belakang....hahhahah cam sial jer...
Time Kat Ostel...Kami ber4 selalu gadoh..kalo x de keje nk buat,x aw nk buat ape kami akan berperang mulut..
Adil : Weh Nyor,mu wat mende?Gilerr!!
Nyor : Wat bodo ar benggong
Ecah : Adil Berrrokkkkk
Kak Da: Nate apo la bdk2 ni..asyik gaduh jer...Masing2 da giler
huhuhuhu itulah ungkapan yg kami sering perkatakan..Tp sume tu makin merapatkan hubungan persahabatan kami..bkn hubungan kelamin erk..ekekkekeek
Really2 mizz dat moments....Weh bile kite nk jumpe lagi!!!!!!

0 pengkritik Innocent Gal:

Post a Comment

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg