Thursday, August 18, 2011

::Berat Menurun Di Bulan Puasa ::

Hai ! saya berada di opis terchinta ! hahaha Tapi da abes keje..Suppose da bole balik.Tapi di sebabkan kemalasan melanda untuk berjalan kaki. So, sy nk tggu cikk suzie syuhada datang amik pkul 4.30 jap g..hehe So, sementara menunggu tu sy melayan la blog sebentar..Tapi internet kat sini pya la lemmmbaaaappppp ! sakit jiwa jap..ekekekke :) layan suuddeeyy..



1st puasa ari tu sy timbang berat..saja la nk tau before puasa berat berapa kan. Time tu berat sy 42 kg. Kira ok la tu..Sebab berat sy tak menentu pon..Kejap naik kejap turun.Tapi tak pernah lak under 40 kg kan..hehehe Semalam dekat Amcorp Mall, saya g la timbang berat..Saje gatai2..hehehe sekali terkejut gak bila timbang ........
jeng..jeng..jeng.. berat saya 39 kg kot...Oh my goodness..biar betik??turun 3 kg..macam tak caya je..hehehe sama cam taun lepas, bulan puasa je berat turun..Tapi taun lepas lagi teruk..Berat 46 kg jadi 39 kg.. But no wonder lah..taun lepas jiwa kacau..Hidup terumbang ambing..Putus cinta la katakan..kunun la.Berat turun sampai7 kg.. Tapi pas tu berat naik balik...hihihi :)


** Sekarang pon sama kot...Di tinggalkan lagi :( Tapi takpe, saya tetap sabar menunggu :) dia busy kot..kan? Positive thinking !  hehehe Sedapkan hati sendiri..teruk sungguh :)

4 comments:

  1. ceq mas : hehehe mcm x caye je kan? kurus tang perut je tu..heheh

    Cikk Lels : jeles eh? wink wink ~ chaiiyyookkk !

    Faraa : hehehhehe :)

    ReplyDelete

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg