Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 5, 2011

:: Status Fesbuk Dia ::

Semalam sy terbuka dia pya fesbuk..Tengok la status2 dia.. Aduhh agak terasa dgn komen2 kawan2 dia.. saya ke yg mereka mksudkan?Diperbodohkan..
“I’m going to smile and make you think I’m happy, I’m going to laugh, so you don’t see me cry, I’m going to let you go in style, and even if it kills me – I’m going to smile.”
"I can't talk to you anymore, it's not that I am mad at you, it's just that when I talk to you I realize how much I love you and when I realize how much I love you, I realize I can't have you and that makes me love you even more."
 Honestly,even smpai skang hati sy x pernah berubah walau cket pon kat dia..Ttp sama mcam dulu..Walau sy tipu diri sdri,sy tipu sume org..Tapi tu lah hakikat yg sebenar..Sy tekad dan nekad lepaskan dia sbb sy tgk dia da hepi..Tersangatlah hepi skang..So,i think dat I need to move on.Let him with his life..Sy akan sentiasa doakan kebahagiaan dia :) Amiinnnn

0 pengkritik Innocent Gal:

Post a Comment

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg