Monday, August 22, 2011

:: Sahur Terakhir Di Opis Terchinta ::

Morning  ! Lagi 15 minit nak abes keje.Yeeaaayyy ! Tapi hari ni balik keje lambat cket la..Sebab nak g bank dulu tukar duit raya..hehehhe :P

Pagi tadi last bersahur kat opis..Sebab lagi 2 hari nk balik kampung..Yeeaayyy lagi.. !! macam x sabar je nak balik.huhuhu pagi tadi sahur makan kuew teow sup + air nescafe + kurma.. Waaahhhhhh. Kalo lapar lg petang ni tak tau la tu..Makan bukan main byk lagi aaiihhhh

Kesian kan? Sahur sorang2 je kat dalam opis..Sambil mengadap pc mengedit blog yang hudoh neh..Pening pale..Tak reti betoi la nk buat mcm orang lain..huhuhu Buat je la apa yang termampu.hehhe
Hari ni last update blog...Sebab lusa da nak balik kg...hehhehehe

**P/s : Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin

1 comment:

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg