Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 18, 2010

:: Di Kacau ::

3 Hari lepas..Aku keseorangan di rumah..kwn serumah semua pulang ke kampung.Aku kebosanan lalu menonton tv sambil makan kudap2.Apa itu kudap2??Allaarr mknan ringan.cekedis.sukati laa..huhu ok back to the story.Time tu tgh menonton TV3.lupa da cerita apa.Aku kuatkan volume tv sampai 1 rumah pon dengar.Rumah aku 2 tingkat.Aku kuatkan volume tv sbb duk sorg.Rasa takot tu ada.Maklumla ppuan...
TETIBE...
Rasa sakit perot.Adeih mau membuang..Lalu aku terus ke toilet.Sewaktu buka pintu masuk toilet,volume tv masih kedengaran..Hampir 3 minit dlm toilet tetibe volume tv tak kedengaran.Dlm hati ku "aik??asal x de suara?mgkin tgh iklan kot..low volume".Aku layankan aje..
Selesai membuang hajat...
Aku ke depan utk menonton cerita tersebut.
DAN BERMULALAH....
Aku terfikir..tadi waktu aku ke toilet,aku tdk sentuh remote control utk perlahankan volume tv.TAPI kenapa di kaca televisyen sekarang masih menunjukkan yg volume tv sedang di perkuatkan balik.
Aiik??Aku pelik.Sedangkan remote control berada jauh denganku..
Adakah??Apakah??
Semua tersirat dan tersurat dikepalaku...

Jeng jeng jeng...
Cerita ini bukan rekaan semata2..Berlaku secara reality..Tp ni cerita kawan aku..Aku publishkan aje..hohoho!!

0 pengkritik Innocent Gal:

Post a Comment

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg