Sunday, January 30, 2011

:: Segalanya Ku Terima ::

Mornink !
Tajuk Entry kali ni Segalanya Ku Terima..Ayat macam pasrah je kan..Tgh bersedih ke apa ni..Nak kata sedih tak jugak..nk kata hepi pon tak jugak..Sedan2 ja..heeee ! :P


Segalanya Ku Terima actually tajuk novel tu je..Now sy sedang bekerja..So, disebabkan sgguh bosan kerja sorang2,sy pon selongkar la paperbag kak siti..sekali terjumpa lak novel ni..hehe apalagi..amik baca tanpa mintak izin la..ekeek sori ye kak.tak pe kan?lalalala

Sambil baca novel,sambil bekerja dan sambil breakfast ! Ni la breakfast sy pagi ni..Bihun goren yg di beli tepi jln sementara menunggu bus datang. Air nescafe panas 3 in 1..Hehehe Actually ni tak abes mkn pon..Macam takdak selera nk mkn ja..So, bihun tu terbior je kat atas meja..hehhehe kalo lapar nnt smbung mkn balik.Bleh ke mcm tu?layan suda la kan.. :)

Tiket Bus ! Ooowwhh ari ni rupanya tarikh sy pulang bercuti ke kg..Jeng jeng jeng..balik kg cuti seminggu..Alamak kenduri kawen kawan byk sangat la..tu yg balik smpai seminggu..Kawen Chah bestfren kat kg..and kawen kak da bestfren kat kuantan..Balik kg ni bukan saja nk pi kenduri kawen kawan2..tp sbb nk amik kete wat balik kl.Yeaaayy ! Tapi sy tak reti bwk kete pon...bantai sudaaa...hehehehe
Nway mtk2 la perjalanan sy ke kg halaman mlm ni selamat smpai ye. Amiinnnnnnnnn :)

2 comments:

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg