Sunday, January 9, 2011

:: Bila hati Sudah mula Gembira Kembali ::

Bila hati sudah mula gembira kembali ? Awat erk? sebelom ni tak gumbira ke?
wink wink ~
Kepada org tersebut..maakkaasseeehhh sbb buat sy gumbira balik..Even tak sama cm dulu..But its enough for me.. Muuuaahhhh byk2 utk dia..

3rd January..malam tu sumpah tak leh tidoq..the whole nite till pagi..Asyik teringat je.Oh my goodness.Awat smpai lagu tu?heeeee ! mana la nk tau..Gembira sgt kot..setelah hampir 9 bulan menunggu saat2 tersebut..waaaahhhh !Maaakaasseehhh :)

Tapi kan...sometimes I got jelessyyyy..Walaupon tak sepatutunya merasakan sedemikian kan.But what to do..Bila perasaan itu masih bersarang dihati.. Im happy but Its hurt to me..Tp ttp cakap kat diri sdri.. " syukurlah dgn apa yg dapat sekarang. 1 rahmat da tu dia bgi respond balik " :)
Selalu sedapkan ati sdri mcm tu.. Wink wink ~ 

Berat sy pon da naik balik sekarang..Aduuhhhh ! Tapi takpa...gumbira pya pasal kan.. Seharusnya la kan? Ari ni sy dapat borak lg..Yeeeeaaaayyyyy! And hopefully we can start again like before.. I wish.. I pray for it. Amiinnnnnn :)

Another one...Thanks juga pada utk's yg penuhkan masa sy wktu sy bosan..Tanpa dia..idup sy masih tak terurus..Tanpa dia..idup sy tak mcm org..tanpa dia..sy masih mcm 7 bulan yg lepas..I like him.. But sorry I'm still love him with all my heart :)

Now..apa yg harus sy lakukan? Sy redha dgn segala ketentuan Allah..Lets Allah decide it for me..Tu je yg terbaeekkk ! Semoga sy dapat kekuatan itu.. :)

p/s : Gemokkan ? Adduuuhhhhhhhhhhhh

0 pengkritik Innocent Gal:

Post a Comment

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg