Thursday, January 13, 2011

:: Tutup Buku Lama ::

Everyday kawan2 sy pesan..da masuk taun 2011 ni..ttp la buku lama tu..sdh2 la nk menunggu lg..Bukan dapat apa2 pon..Yes ! Sy akui suma tu..Kalo bleh sy pon nk tutup buku2 lama yg sy ada tu..kalo bleh nk bakar teruih aiihh.. Tapi..berkata2 tak semudah utk melakukan..Bukannya tak pernah try nk ttup buku lama..Tapi tulah masalahnya...susah sggh nk tutup..Bila diorg tya..kenapa kamu ssh sgt nk ttup buku lama?kami paham kalo kamu sayang suma tu..Tp utk masa depan kamu gak..u have too ! :)

Thanks to all yg selalu bg semangat,nasihat,and always be with me..Sy hargai suma tu..Tanpa mereka sy takkan jadi mcm skang ni..
Bukan senang rupanya nk lalui suma ni..Baru sy tahu..orang tak rasa dia mmg takkan tahu..Mereka hanya tahu nasihat,tp dia tak rasa..Bila dah rasa,terkena kat batang idung sdri..barulah tahu sakitnya mcm mana :) Saya dulu mcm tu gak..tau nasihat org je..tp bila kna diri sdri smpai tak tau nk buat apa.Punyalah ssh..sakit..mcm2 ada aaiih..Pengalaman sggh! Mmg takkan dilupakan smpai bila2 neh..

Tapi alhamdulillah...skang more better..Tp pada mulanya..nk tutup buku lama tu mcm ssh gak..hati tak mau lgsung..ssh betoi dapat hati ketegaq neh ! Mcm2 alasan aaiihh.. One day...sy terbuka pintu hati nk ttup buku lama tu..Kononnya nk move on la...Kenapa sy leh terbuka pintu hati tu?Sbb...biarlah rahsia..hahaha ! Dan sekarang..InsyaAllah start dari esok 14 january 2011..Sy akn bukak buku baru..Dah tiba masanya sy move on..Tidak lg dibelenggu yg dulu..

Hopefully, sy berjaya mulakan segalanya dengan hati yg kuat dan tabah. Chaiyok2 ! Sy boleh kan? Seharusnya la kan.. Yg terpenting. Dan terima kasih buat Incik Chinta sy ! Sbb anda sy jadi mcm ni.. Terima kasih atas segalanya.. :)

2 comments:

  1. makasseehh ain :)
    da byk2 sabo dh pon ain..
    wat to do..dugaan agknya kan??
    heee !hows life?

    ReplyDelete

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg