Friday, January 28, 2011

:: Pagi yang Sungguh Lapar. Series lapar ! ::

Adoiyaii.. Pagi2 ni dan2 je perot rasa lapar..Tu la sape suruh tak tido kan? Tapi mcm mana nk tdo...Saya sedang bekerja sekarang.. Ececeh..malam ni je tak tido pon..Selalu asyik membuta je.. Siap berselimut lgi tak tahan tuh..Mlm ni tak ngantuk sbb sy da minum nescafe secawan..
Nasib baik before datang kerja td sy da bli roti gardenia..Sbb da tau mst lapar pya lah..So, smbil layan pesbuk n blog...sy mkn la roti ni..penuh kat meja belakang neh..hahaha sape kesah kan..sy sorang je pon kat opis ni

HAR HAR HAR ! waaahhh sungguh serabut dan bersepah kan..kat cni la satu2 nya pc yg bleh layan tenet..kat meja tu mcm2 ada kan..mug nescafe,roti,planta,gula..ni je la makanan yg sy selalu mkn kalo pagi2 sebegini..Aduuhhh..Kalo perasan, depan monitor tu siap ada buku bank,slip gaji,purse..Tu suma sbb tadi duk update HRMIS..apa jadah ntah..sy pon x reti sgt..wat to do..terpaksa la wat gak..sbb diorg suh update before 31st January..Suma nk kna update..accaunt bank la,family la, educations..suma2 lah..pening pale nk wat 1 by 1..haiiyaarrkkk
Yummyyy ! Kena 3 keping.. Errrkkk kenyang seyh.Cukup la utk pagi ni..Balik keje sat g smbung mkn nasi lak..hahahaha pas makan baru tdo..Bangun tdo da sah2 la pkui 3 ptg kan..Yg terpenting tuh..Tp cuti ari ni n esok nk buat apa eh?Jeng jeng jeng...Having dates with Incik Chinta? Tgk lah mcm mana kan..Ari ahad sy masih bekerja..Then mlm tu teruih balik kg..Kawan2 sy kawen.. Aduuhhhh ! Sy bila lg ya? Jodoh x sampai lg kot.. Biaq la dulu...lalalalallala :)

3 comments:

  1. sdap roti gardenia tu lau letak milo n susu atas dye..hehe

    ReplyDelete
  2. cukup aiihh roti pon..
    kenyang dah tu..
    nex time sy bwk milo n susu datang opis..
    hehehehe

    ReplyDelete

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg