Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 24, 2009

<<< TerSangatlah BoSan >>>

Kenapa aku bagi tajuk entri kali ni tersangatlah bosan??
Sebab aku tengah kebosanan la skang ni...
Xtaw la nk buat ape neh~~
Nk berfacebooking pon da x de org..Sume da balik keje..Aku je yg duk bekerja lg xreti2 nk balik..Adeih~~Nk buat mcm mana..Da kita cari rezeki kan..(tiru ayat) wink..wink..Ahakz
Aku nk layan Ym..pon x de org gak..sume da balik la katekan..membe aku kat hartamas tu x reti lak die nk on9 ari neh.hampeh tol..bz kot..Banyak invoice ke beb??gud..gud..teruskan usaha anda!!Atau u duk melangok dpn pc layan youtube je??aku report sama 'daddy' nnt..hahhaha
Bosaaaannnnn~~~~~~~~
Mane geng aku ni??Gaban!!!Jom ar fight dude...udah2 la buat keja..jom bekerja tuk fb lak..hahahh
FIRE IN DA HOLE!!!!Haiyark~~~Adesss..

1 comment:

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg