Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 16, 2009

.: Lagu Tuk Rinie :.

~~~Bebe~~~
Lagu tuk U...

Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau ada

Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati
Dan bila kau bersuara

Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa
Siapa

Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila

Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu
Cuba kau lihat

Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu
Pernahkah kau ada

Bila ku perluT
uk menyatakan rasa sakit
Dalam diri
Dan bila kau perlu

Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa
Siapa

Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu
Maafkan kerana aku tak pernah

Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku
Siapa

Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu..

Seswai ngan keadaan u skang...Kita serupa....Itu mmg tak dapat dinafikan...
Wat ever it is~~~~
Juz go wit da Flow keyh!!!
Chaiyok2~!! Fighting!!!!
Be a strong gal to live in dis hell life

2 comments:

  1. touching sial...aku mkin blurr

    ReplyDelete
  2. aku lg blur dowh
    skt otk sial
    aku nk p farmasi cari ubat sakit jiwa arh
    hahhaha
    mkn ubat skt jiwa at liz leh gak tenangkan jiwa yg semu ni...
    ekekkeke

    ReplyDelete

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg