Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 7, 2009

: Teringat :

Tgh elok2 aku duk layan tenet..on ym,layan fb,ms n tagged...Tetibe jer teringat time kat umh kak da dulu..Jom kite imbas kembali kenangan2 terdahulu
Jeng...Jeng...Jeng...
One Day!!
a.k.a weekeed..n mggu boleh pulang @lias bley overnite kat luar la..Aku dan ecah memfollow kak da pulang ke rumahnya.Dimana...rumah kak da adalah ditengah2 bandar kuantan,berhampiran dgn Megamall dan...Sekarang berada dibelakang East Cost Mall..yuhuuuu
Imbas kembali....
Pd waktu mlm around kol 11 kot..ktorng borak2 ttg mende2 buduh la..kalo discuss sal asgment x pe gak,ni tak...melalut je tah pape..Kami x tgk tv pon...lepak2 je dlm bilik...Mak,imah n kak A da tdo..Tggl la kami ber3 masih berjage...jaga2..jaga...huhuhu kami ingat nk tdo gaks...Tapi.....Around kol 1 somthing...Aku berkata "kak da..aku ase cam nk mkn roti tisu je..lame doh dok mkn".Ecah turut menyampuk "tu ah..sdp gok g mkn roti canai mlm2 kat De'Mall ni"..Kak da pon menjawab "Ho doh kalu lapo ngat jom siap2 kite kuar g De'Mall"...Aku berkata lagi "mak bagi dok kite kuar mlm2 buta neh??" Kak da menjawab "jgn la kabo ke mak nyor!!!" hahaha
Dengan selambanya around kol 2 kami pon keluar lah...Keluar ikot pintu belakang (dapur)..Bkn pe..Dkt cket nk sampai..Tapi x de sape2 tahu pon kami keluar..Especially mak..Kitorg kuar curik2 jer..Slow2 je kuar bkak pintu
Adeih!!!Ape nk jd la ngn bdk2 neh.Pastu...Da smpai De'Mall...Aku x mkn roti tisu pon..ecah n kak da je yg mkn roti canai..aku minom jer...kak da pya la bengang..ish..hahhah Guest nape aku nk pegi De'Mall?? hahahhha Ade udang di sebalik mee....Melepaskan kerinduan kot..Pandang dari jauh jer..Jatuh ego beb!!!yehaa~~~Tp tu sume cite lame...Da x de pape pon skang...ekekekkekeke Tu je nk cite actually..
Bosan dowh...x taw nk buat pe neh
ari2 dtg keje layan tenet...
bunguk!!!!

1 comment:

  1. beb,just go wit da flow...
    it's hard 2 make decision
    it's more than hard 2 achive da mission

    ReplyDelete

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Bagi la comment ye..hehhe Maacceehhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bg